وبــــــ هـ ـــواداران والــیــــبـآل ایـــــرانـ♥♡♥

وبــــــ هـ ـــواداران والــیــــبـآل ایـــــرانـ♥♡♥

 

 http://photos-h.ak.instagram.com/hphotos-ak-xfa1/10706732_1482115662062159_1063787313_n.jpg

دنیـــــــــــــــ ــــــا بایــــــــــــد به والـــــــــ ـــیـ ــــــبال ایــــــــــــران احترامــــــ بگــــــــذارد



نظرات شما عزیزان:

نازی
ساعت14:07---4 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


نازنین
ساعت8:33---29 آبان 1393
چطوری ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡
خوش میگذره؟
بازم به من که هر روز بهت سر میزنم تو که همش توی وبلاگ خودتی ، وبلاگ منو اصلا دیدی ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ؟
دوستان زیادی توی وبلاگ من سایتشون رو لینک می کنند برای همین بازدید زیادی داره ، تو هم وبلاگت رو لینک کن ، تا دوستام بهت هر روز سر بزنند و بازدید وبلاگت زیاد شه.

اینم آدرسه وبلاگمه:
http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

والا به خدا بازدید وبلاگم واقعیه
㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ منتظرتما


سلیمان معزی
ساعت20:03---15 آبان 1393
سلام..وقت بخیر. دستتو درد نکنه به سیت سر زدین. اسمتون **** و بچه محلمونید. بقول خودمون دمت گرم ک انقد والیبال دوستی. امیدوارم همینطور ک والیبال دوستی والیبالیست هم باشی.. بازم حتما سر بزن. سربلند باشی
پاسخ:والیبالیست تا حدی ....بله بچه ی همون محله ی باحالیم که شما هستین دمتون عجیب داغ


سعید همایونی
ساعت16:31---15 آبان 1393
سلام و احترام
ممنون که به سایت کاردیکلا سر زدید. ای کاش نام خانوادگی را هم ذکر می کردید تا بدانیم چه کسی نسبت به ما لطف دارد.
وبلاگ خوبی دارین، کلی مطلب از والیبال و بازیکنان و ....

دمت گرم داش سعید...حالا بعدا میگم کی بودم....مــــــــــرسی که به خواسته ام توجه کردین وسرزدین.


دکتر حنا
ساعت14:07---1 آبان 1393
دوست عزیزم سلاااااااااااااام
چ خبراااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟
چرا اپ نمیکنی جیــــــــــگر ؟؟؟؟
ببین شنیدی معروف میخواد با خواهر سید ازدواج کنه ؟؟؟؟
واییییییییییی من خعلی ناراحتم
ببین عزیزم میتونی علاوه بر من تو هم سرچ کنی و نتیجرو بهم اطلاع بدی ؟؟؟؟ ممنونت میشم گلــــــــــــــــــم
پاسخ:خب به سلامتی ایشالا...حالا تو چرا ناراحتی عزیزم ....


fateme
ساعت19:37---28 مهر 1393
سلام یه سایت خارجی یه نظرسنجی گذاشته که بهترین والیبالیست دنیا رو مشخص کنه...ده تا بازیکن تو این لیست هستن که سعید معروفم نماینده ایران عضوشه تا الانم با 24 درصد نفر اوله...245145تاهم تاحالا از کل دنیا رای داره...جون هر کی دوس دارین برین شما هم رای بدین امار بره بالاتر....

http://www.worldwidejobs.org.uk/volleyball-player-of-the -year


پاسخ:میام حتما ................مــــــــــــــرسی


آوا
ساعت10:03---20 مهر 1393
دمت گرم داداشی ایولا براوووووو عکس از محمد موسوی بزار عاشقشم
قربونتـــــــــ آواجـ ـــون عکسای جدید نداره باید ببینم تو اینستاش جدید گذاشته یانه ولی حتما میذارم چون خودم خیلی دوسش دارم


دکتر حنا
ساعت14:17---18 مهر 1393
فدایی داری عزیزم
پاسخ:اســــــیرتـــــــم


fateme
ساعت13:37---18 مهر 1393
عه من فک کردم اسمو فامیلیت یگانه ی معبوده...چهره منو شطرنجی کنین...خخخخخ اخ اخ اخ
پاسخ: خخخخخ دونفر مثه توهم اشتباهی به من گفتن یگانه ......اشتباهه دیگه پیش می آد.


fateme
ساعت9:57---17 مهر 1393
سلام یگانه جون لینکی کلن وب های والیبالی لینکن به منم سربزن رفیق
پاسخ:عزیزم یگانه من نیستم


مارتین
ساعت18:20---4 مهر 1393
به به چه زمانی دقیقا وقتی مدرسه ایم بازی دارن لامصب.

آقا مارتین
ساعت18:28---3 مهر 1393
زود باش برنامه های آسیایی رو بزار.
مگه زوره!!!خخخخخخخخ ....خودمم کاملشو ندارم ولی فعلا ساعت یازده ونیم صبح میده


مدیرسایت حلقه صالحین شهر مشکات
ساعت14:47---25 شهريور 1393
واقعا وبلاگ خوبی دارید
پاسخ:تو بهتر شو داری


وایولت اسکین
ساعت8:42---23 شهريور 1393
سلام
یه سر به وب من بزن خوشحال میشم از قالب تیم ملی والیبال استفاده کنی .
موفق باشی.........
پاسخ:اومدم


آرتمیس
ساعت11:48---11 شهريور 1393
سلام گلم.. از دستم ناراحت نشو.. جدیدا زیاد نمیام نت.. ببخشید دیگه ...... وب تو هم عالیه خوشگلم
پاسخ:میدونم فدات شم شوخی کردم........


نسترن
ساعت21:39---9 شهريور 1393
سلامممممممممممم. بازیو دیدی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ محشر بود آفرین بهشون
پاسخ:اره مگه میشه بازی رو ندیده باشم.......


هادی
ساعت22:57---2 شهريور 1393
سلام و خسته نباشی...
من مدیر وب انجمن هواداران ایرانی cnblue هستم.
وب زیبایی داری,من خودمم گاهی والیبال بازی می کنم.
عزیز من لینکت کردم,شما هم لینک کن
پاسخ:سلام ......من هم شما رو لینک کردم.


امير محمد
ساعت22:12---2 شهريور 1393
سلام . مدير وبسايت كجله اينترنتي دلفي هستم
قبلا منو لينك كرده بوديد . آدرس وبو عوض كردئم لطفا لينكمو ويرايش كنيد .
نام : مجله اينترنتي اسپيكر
آدرس http://www.spiker.ir
مرسي
پاسخ:سلام ....حله داداش.


یه دخی
ساعت19:18---27 مرداد 1393
موفق باشی عزیزم وب خوبی داری

rasoulnataj
ساعت21:27---25 مرداد 1393
سلام عزیزم وبلاگ قشنگی داری واقعا عالیه جیگر موفق باشی
پاسخ:مرسی گلم


نسترن
ساعت22:21---21 مرداد 1393
سلام دوست گلم وبلاگت عالیه. انشالله روح حسین معدنی مربی خوش اخلاق کشورمون قرین رحمت حق بشه
پاسخ:به به غریبه چه عجب تشریف اوردین


دكتر حنا
ساعت20:19---19 مرداد 1393
وبتون عاليه دوست گرامي
با سپاس فراوان ك منو لينكيدين خوشحال ميشم تو نظرسنجي وبم هم شركت كنيد ، با سپاس دكتـــــــــر حنا
پاسخ:حتما وب شما هم عالیه


امير محمد
ساعت10:29---9 مرداد 1393
سلام
لينك شديد
مارا با نام : مجله اينترنتي دلفي
و با آدرس : http://www.delfi.rzb.ir
لينك كنيد
پاسخ:خیلی متشکر .....بله لینک شدم.


fatemeh
ساعت19:19---22 تير 1393
ا سلام ,وبلاگ خوبی داری عزیز
به امید موفقیت روز افزون تیم ملی والیبال ایران


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 10 تير 1398برچسب:, ] [ 13:48 ] [ ㋡والـــــ ـــــیبـال فــــ ـــریکــــ㋡ ]
[ ]